Dostawa i zwroty

• Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Przed skorzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami, wysyłając zwrotny adres przed odesłaniem produktów. Upewnij się też, że wszystkie przesyłane do nas produkty muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami.

• Wszystkie zamówione przedmioty są dobrymi przedmiotami, które wybierasz na stronie http://www.agneskubicka.pl/. Jeśli zwracasz właściwe produkty do zwrotu: wszystkie zwrócone produkty podlegają pewnej opłacie za uzupełnienie zapasów. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

• Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. • Wszystkie zwrócone produkty należy przesłać na adres wysyłki, który wysyłamy do Ciebie pocztą elektroniczną.

Wymiany • Przyjmujemy wymiany na inny kolor lub rozmiar w ciągu 30 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami, podając swój identyfikator zamówienia, a jeden Ci pomoże. Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, musisz zwrócić produkty w zamian za zwrot * (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamówienie na preferowany styl.

• Skontaktuj się z nami przed odesłaniem przedmiotów. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

• Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za koszty przesyłki zwrotnej oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Dodatkowo, zalecamy, aby dodać śledzenie i ubezpieczenie podczas wysyłania do nas przedmiotów dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi. • Przyjazne zawiadomienie: Proszę dokładnie wybrać swój produkt i rozmiar. Jeśli chcesz zwrócić towar z powodu nieostrożnego błędu, musisz zapłacić za przewóz w jedną i drugą stronę.

Anulowanie zamówienia • Anulowanie zamówienia musi zostać złożone przed wysłaniem zamówienia. spowoduje naliczenie opłaty za anulowanie, która jest częścią całkowitej kwoty zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 6-8 godzin od złożenia zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Nadzieję, że możesz zrozumieć w tym kluczowym punkcie. Żądania dotyczące zamówienia po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów.

Przyjazne zawiadomienie Jeśli nie otrzymasz 10-cyfrowego numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer e-mail mógł uznać go za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w śledzeniu zamówień.

Powrót
tanie buty | sklep z butami | tanie buty damskie | tanie męskie buty | tanie tenisówki